Menu

Aktualności

Oferty pracy w projekcie finansowanym przez NCN

b_175_0_16777215_00_http___www.tu.kielce.pl_files_admin_logo_ncn.png

W ramach 3-letniego projektu OPUS nr 2015/17/B/HS6/04185 pt. "Wpływ starzenia się na podejmowanie decyzji i dokonywanie sądów: Identyfikacja ograniczeń związanych z wiekiem oraz mechanizmów kompensacyjnych", kierowanego przez prof. dr. hab. Grzegorza Sędka, planowane jest zatrudnienie doktorantów oraz pracownika administracyjnego.

Wymagania oraz szczegóły ofert dostępne są na stronach Narodowego Centrum Nauki (kliknij "Czytaj więcej..." aby zobaczyć bezpośrednie linki do ogłoszeń). 

Czytaj więcej...

Odtwarzalność struktury pomiaru w badaniach międzykulturowych – warsztaty dr Leslie Rutkowski

b_175_0_16777215_00_images_leslie_rutkowski.jpg

W dniach 14-17 grudnia 2014 odbyły się warsztaty dla doktorantów prowadzone przez dr Leslie Rutkowski (Indiana University Bloomington; IEA Data Processing and Research Center) i dotyczyły „Measurement Invariance for Cross-Cultural Comparison”.

Warsztaty zostały zorganizowane w ramach projektu szkoleniowego finansowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych, poświęconego zagadnieniom psychometrycznym, metodologicznym i statystycznym dla doktorantów ISD SWPS „Zaawansowana analiza danych zastanych w obszarze edukacji". 

Wprowadzenie do modelowania wielopoziomowego – wykład prof. Johna Nezleka

b_175_0_16777215_00_images_nezleck_plakat.gif

15 października 2014 r. odbył się wykład prof. z College of William & Mary – Johna Nezleka, zatytułowany „Wstęp do modelowania wielopoziomowego”.

Wykład został zorganizowany w ramach projektu szkoleniowego finansowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych, poświęconego zagadnieniom psychometrycznym, metodologicznym i statystycznym dla doktorantów ISD SWPS „Zaawansowana analiza danych zastanych w obszarze edukacji". 

Czytaj więcej...

Teoria odpowiadania na pozycje testowe – wykład i warsztaty dr Eugene Gonzalesa

b_175_0_16777215_00_images_gonzales-plakat.jpg

25 września 2014 r. odbył się wykład otwarty dr Eugene Gonzalesa (IEA Data Processing and Research Center) pt. „The role of IRT for Evaluating Questionnaire Items and Scale Properties”. Ponadto w dniach 25-28 września 2014 r. miały miejsce warsztaty dla doktorantów dotyczące “Item Response Theory (IRT) for Proficiency Estimates”.

Wykład i warsztaty zostały zorganizowane w ramach projektu szkoleniowego finansowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych, poświęconego zagadnieniom psychometrycznym, metodologicznym i statystycznym dla doktorantów ISD SWPS „Zaawansowana analiza danych zastanych w obszarze edukacji". 

Czytaj więcej...